joi, 14 aprilie 2011

O ușoară amnezie

Unghii roșii, părul moale,
Lebede pe-un lac în mare...
În mare depărtare și-ntr-un loc plouat de soare.

Amintiri puține, umbrele multe,
Jocuri de copii pe punte...
Pe puntea lacului fierbinte în luminiș de munte.

Ploi mărunte, lacrimi scurte
Lumea pleacă și dispare...
Dispare-n zare, dar toate se întorc în mare.

Nu știu cât timp a trecut. Nu știu cât timp a trecut de la ultima țigară. Am stins-o acum, am uitat-o undeva sau poate că nu am mai fumat de-o zi întreagă...

2 comentarii:

  1. Foarte foarte frumos...tot, absolut tot, de la randuri, la intelesul lor pentru fiecare, pana la tehnica de versificare...acum nu mi s-a mai ridicat parul pe mana...ci cel de pe picioare. :) Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Mulțumesc tare mult. Ăsta este un text apreciat puțin cam spre deloc. Mie îmi place tare mult și mă bucur că nu sunt singura care o face:) Pace și dragoste și la tine.

    RăspundețiȘtergere