miercuri, 1 februarie 2012

În colț, voi sta eu!

Am scăpat cupa neagră în care ți se odihneau cuminți ochii
și ce ți-a mai rămas din buză.

Am să-ți fiu o lumânare care te picură mereu pe spate
să mă scurg prin piele, să ajung la ploaie și să mă transform în pietre.
Ca un tobogan care-ncepe dinafară și se termină în tine.
Cuminte, ca o zână bună, îți voi sculpta buza din mine,
ți-o voi așterne la picioare și voi plânge peste ea.
Ultimul plâns, fără lacrimi, o va bucura și-ți va naște tot ce ți-am pierdut.
Va zâmbi urât, atunci când o va face, dar va fuma discret,
continuu și pervers.
Privește-o în oglinda din baie, dimineața. Îți va face cu ochiul și
poate chiar te va săruta.
Las-o acasă când ai să pleci în mare, se va topi și-ți va curge pe piept.

O să fie mai roșie decât cealaltă, cu sâni mai plini și părul blond. 

În colț, voi sta eu, sprijinită de riduri, ghemuită între firele rele ale

bărbii nerase.
Să nu mă deranjezi!

3 comentarii:

  1. ...Foarte descriptiv, invocand o intimitate la punctul de a te simti indiscret citind-o.
    Dar, ca in toate scrierile tale: ametitor de colorat si de expresiv. O lume in sinea ei, claustrata dar daruindu-se intr-un subtil exchibitionism patruns de o elevata notiune de a valorii ei intrinsice, unice, obisnuita cu transcendenta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. da de ce sa stai tu la coltz. ia treci in centru sa te vad mai bine. i'll be baaach.

    RăspundețiȘtergere