joi, 19 mai 2011

Scoici cu petale

Pietrele au început să se plictisească să mai fie pietre și încep să înflorească.
În luna pietrelor înflorite, înfloresc și țurțurii. Au petale argintii și tulpină nevăzută.
Tu o vezi.

Pietrele înfloresc pe rând. De la cele mici, la cele mari, până când munților le cresc petale și tulpini.
Vulcanii scuipă polen rece și nisipul e cu patru foi. Două galbene și două roșii cu pete negre.
Eu le văd.

Scoicile... o minunăție! Celor moarte le cresc rădăcini. Se strecoară printre frunzele nisipului și-și găsesc sălaș până la toamna lor.
Cele vii au în ele floricele mici. Atât de mici, încât încap cu miile în frunzele albastre ale munților.
Ei nu văd.

Când se-apropie scuturarea, anotimpul morții lor, se adună toate pe o stâncă stearpă și fluieră până la sfârșit.
Melodii cu glasuri și cuvinte. Au și dirijor. Un căluț de mare care o să strângă un buchet frumos din fiecare.
Eu nu pot.

4 comentarii:

  1. Genial..Nu imi inchipuiam ca poti scrie texte cu atat de multa substanta si suflet ( - nu e o incercare nereusita de a te lauda, ci mai degraba o autocritica ;) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Florin. După comentariul tău, îmi pare că ne cunoaștem. Eu aici sunt expusă cu totul, în schimb nu știu cine nu credea în "substanța" și "sufletul" meu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Putem spune ca ne-am intersectat acum vreo 5-6 ani, insa pana la a te cunoaste se pare ca mai era mult :). Anyway, nu despre asta era vorba. Felicitari pentru textele scrise. E o placere sa citesc "crampeiele" postate de tine si astept cu nerabdare update-uri. Spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  4. A cunoaște pe cineva, nu e o joacă dacă o faci bine:) 5 ani au trecut? Mulțumesc pentru aprecieri. Mă bucur că îți place.

    RăspundețiȘtergere