sâmbătă, 10 decembrie 2011

A.U.! - de la "Am Uitat!"

Secundele treceau urlându-ți numele. 
Voci înalte numărau ceasul și pernele fugeau ascunzându-se sub mine.
Nu mă lăsau să-ți astup chemarea.
Jonglau cu râsete ascuțite și se băteau cu visele din coșmarurile mele.
"Am, n-am, vreau, să fii, să știi, fără, du-mă, lasă-mă, uită-te din mine"
Le scăpau rămășițe de dorințe printre degete.
Cădeau cu răsunet lângă mine cuvinte împrumutate de la alții
Și alții le împrumutau de la tine.

În dormitor, luna s-a stins, soarele s-a ascuns printre caiete
Și tu ești nicăieri.
Hai să alergăm prin pretutindeniul de mâine!

2 comentarii:

  1. Cu aceeasi placere, ca de fiecare data! ...cred ca e putin spus ca-mi place stilul tau de a exprima...orice, in randurile tale.

    Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...de-abia am descoperit poemul asta.

    UN AUTOPORTRET EXCEPTIONAL!

    Poezia ta devine din ce in ce mai buna!

    RăspundețiȘtergere