vineri, 11 martie 2011

Unde?

Unde îți așterni petalele zburătoare și unde dormi când ți-e somn, crăiasă minunată?
Spune-mi să m-ascund și eu în locul prea fericit și să-mi zburd și eu degetele în zăpadă caldă de primăvară.
Ochii-ți umblă-n locuri neștiute. Unde vara-i rece și iarna-i primăvară pentru tine. Unde?
Zi-mi cum faci să fac și eu. Cine te urmează și cine îți crede fericirea?
Unde-ți gonește gândul când se zbate-n loc de prea mult timp? Unde alergi așa grăbită?
Arata-mi drumul cel mai scurt și voi face invers, numai spune-mi unde trebuie s-ajung.
Unde-ți duci dorul încărcat de povara groaznicei și unde-ți duci cumplita trenă?
Unde apune ura și se naște iubirea?
Învață-mă despre tine și lucrează-mi sufletul în andrele de lut necopt.
Sculptează-mi mâinile din piatră seacă și du-mă departe, unde cresc zâmbete.
Tu, crăiasă a minții mele, culcă-te în fân și visează-mă așa cum ești.
Unde crești purtată de gându-mi prea pustiu?
Unde-s undele de sunet fierbinte ce te răcoresc în cap de decembrie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu